Reklamační řád pro reklamaci služeb
Reklamační řád pro reklamaci služeb
Tento Reklamační řád pro reklamaci služby (dále jen „reklamační řád“) upravuje způsob a podmínky reklamace vad služeb zakoupeného spotřebitelem prostřednictvím on-line obchodu Studujtehomeopatii.cz umístěného na webovém rozhraní www.studujtehomeopatii.cz od společnosti:
Akademie klasické homeopatie, spol. s.r.o., se sídlem Hašlerova 674/9, Stará Bělá, 724 00 Ostrava,
IČ: 496 07 308
zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Ostravě, oddíl C, vložka 12070
adresa pro doručování: Hašlerova 674/9, Stará Bělá, 724 00 Ostrava
telefonní číslo:
+420 596 113 330
+420 602 269 778
kontaktní e-mail: vzdelavani@budtezdravi.cz
1. Za jaké vady poskytovaných služeb odpovídáme?
Jako poskytovatel odpovídáme za to, že služba při poskytnutí nemá vady a že je poskytnuta ve shodě se smlouvou.
Služba při poskytnutí nemá vady a je poskytnuta ve shodě se smlouvou v případě, když odpovídá jejímu popisu na webovém rozhraní, je poskytnuta v dohodnutém termínu, je poskytnuta s náležitou péčí a je v souladu s požadavky právních předpisů.
2. Jaká práva z vadného plnění máte?
V případě, že vám byla služba poskytnuta vadně, máte zejména právo na bezplatnou opravu stavu služby, dodatečného doplnění předmětu, přiměřenou slevu z ceny, odstoupení od smlouvy (pouze v případě, že je vadné plnění podstatným porušením smlouvy) a případně další práva uvedená na webovém rozhraní. Případná další práva vyplývající z obecně závazných právních předpisů nejsou tímto ustanovením dotčena.
Práva z vadného plnění vám nenáleží, pokud jste o vadě před poskytnutím služby věděli nebo jste vadu sami způsobili, zejména poskytnutím nesprávných nebo neúplných informací.
Vady reklamujete bez zbytečného odkladu po tom, co jste se o nich dozvěděli. Vadu služby lze reklamovat nejpozději do šesti měsíců ode dne konání kurzu. Okamžikem uplatnění reklamace je okamžik, kdy nám byla vada vytknuta a uplatněno právo z odpovědnosti za vady poskytnuté služby.
3. Kdy nelze práva z vadného plnění uplatnit?
Práva z vadného plnění Vám nenáleží, pokud:
- jste o vadě před poskytnutím služby věděli;
- jste vadu služby sami způsobili.
4. Jakými způsoby vyřizujeme reklamaci služeb?
V případě uznání reklamace poskytovatel vyřídí reklamaci a ukončí reklamační řízení jedním z následujících způsobů:
- právo na bezplatnou nápravu, je-li taková náprava možná (zejména je-li reklamace uplatněna v průběhu kurzu);
- právo na přiměřenou slevu z ceny (zejména není-li vadu možné odstranit v průběhu kurzu);
- právo na odstoupení od smlouvy a vrácení peněz (je-li vada takového charakteru, že jde o podstatné porušení smlouvy).
5. Jak postupovat při reklamaci?
Reklamaci u nás uplatněte bez zbytečného odkladu od zjištění vady, nejlépe ještě v průběhu kurzu.
Reklamaci lze vytknout ústně v průběhu kurzu a po jeho skončení a dále vždy telefonicky, e-mailem či písemně, a to tak, že vadu vytknete, jak se projevuje. Při uplatnění reklamace doporučujeme co nejpřesněji popsat, v čem vadu služeb spatřujete. Urychlí to postup reklamace.
Okamžikem uplatnění reklamace je okamžik, kdy nám byl oznámen výskyt vady a uplatněno právo z odpovědnosti za vady.
Doručené reklamace vyřizujeme bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se nedohodneme jinak. O uplatnění a vyřízení reklamace vám vystavíme písemné potvrzení.
V případě složité nebo sporné reklamace rozhodujeme o jejím přijetí do tří pracovních dnů ode dne uplatnění reklamace.
V souladu s občanský zákoníkem máte právo na úhradu účelně vynaložených nákladů při uplatnění reklamace. Vezměte, prosím na vědomí, že právo na úhradu těchto nákladů musíte uplatnit do jednoho měsíce po uplynutí lhůty, ve které je třeba vytknout vadu.
Tento Reklamační řád je platný a účinný od 1.9.2023.