Všeobecné obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky pro poskytování služeb
Tyto všeobecné obchodní podmínky pro poskytování služeb (dále jen „obchodní podmínky“) se vztahují na smlouvy uzavřené prostřednictvím on-line www.studujtehomeopatii.cz (dále jen „webové rozhraní“) mezi společností:

Akademie klasické homeopatie, spol. s.r.o., se sídlem Hašlerova 674/9, Stará Bělá, 724 00 Ostrava,
IČ: 496 07 308                                      
zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Ostravě, oddíl C, vložka 12070

adresa pro doručování: Hašlerova 674/9, Stará Bělá, 724 00 Ostrava
telefonní číslo:
+420 596 113 330
+420 602 269 778
kontaktní e-mail: vzdelavani@budtezdravi.cz

jako poskytovatelem služby a Vámi jako uživatelem služby.

1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

Smlouvou o poskytování služeb se zavazujeme poskytovat Vám služby specifikované níže a na webovém rozhraní (dále jen „smlouva), a Vy se zavazujete uhradit nám za tyto služby cenu uvedenou na webovém rozhraní. Cena za služby (nebo jenom „cena“) zahrnuje i náklady spojené s jejich poskytnutím.

1.1. Jaké služby nabízíme?

Poskytujeme výukové kurzy a přednášky pro jednotlivce i skupiny (dále jen „kurz“ nebo „služba“).

Vezměte, prosíme, na vědomí, že jakékoliv informace či podklady předané vám v rámci kurzu vyplývají ze zkušeností a znalostí poskytovatele služeb či osoby vedoucí kurz (dále jen „lektor“), a nemusí se tedy shodovat s názorem jiných odborníků v dané oblasti.

Více informací o aktuálně poskytovaných službách naleznete na webovém rozhraní.

1.2. Na co se smlouva vztahuje?

Jako smlouva se zde označuje jakákoliv smlouva uzavřená dle těchto obchodních podmínek. Nemusí se tedy jednat vždy výhradně jen o smlouvu o poskytování služeb.

1.3. Je smlouva spotřebitelskou smlouvou?

O spotřebitelskou smlouvu se jedná v případě, že jste spotřebitelem, tj. pokud jste fyzickou osobou a poskytování služeb objednáváte mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání. V opačném případě se o spotřebitelskou smlouvu nejedná a nevztahuje se na vás ochrana spotřebitele dle právních předpisů a těchto obchodních podmínek. Zejména jako nespotřebitel nemáte právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu. 

1.4. Jaká máte jako spotřebitel zvláštní práva?

Jako spotřebitel máte především:

  • právo za určitých podmínek odstoupit od smlouvy uzavření pomocí prostředků komunikace na dálku, jako je např. telefon, e-mail nebo internetový obchod;
  • právo na sdělení informací před uzavřením smlouvy (informace jsou obsaženy v těchto obchodních podmínkách nebo na webovém rozhraní);
  • právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu ze smlouvy.

1.5. Čím se řídí náš právní vztah?

Náš právní vztah se řídí následujícími dokumenty:

  • těmito obchodními podmínkami, které vymezují a zpřesňují naše vzájemná práva a povinnosti;
  • Reklamačním řádem pro reklamaci služeb, podle kterého budeme postupovat při reklamaci služeb;
  • Zásadami ochrany osobních údajů, které upravují ochranu vašich osobních údajů;
  • podmínkami a pokyny uvedenými na webovém rozhraní zejména při uzavírání smlouvy;
  • objednávkou a jejím přijetím z naší strany,

a v otázkách neupravených smlouvou se naše vzájemná práva a povinnosti řídí českým právním řádem, zejména následujícími právními předpisy:

  • zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“);
  • zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů (pouze pokud jste spotřebitelem).

Pokud se vaše bydliště nebo sídlo nachází mimo Českou republiku, nebo pokud náš právní poměr obsahuje jiný mezinárodní prvek, souhlasíte s tím, že se náš vztah řídí českým právem. Pokud jste spotřebitelem a právní řád státu vašeho bydliště poskytuje vyšší míru ochrany spotřebitele než český právní řád, je Vám pak poskytována tato vyšší míra ochrany.

1.6. Jak vyjádříte souhlas s obchodními podmínkami?

Zasláním objednávky a dále též potvrzením na webovém rozhraní stvrzujete, že jste se s těmito obchodními podmínkami seznámili a souhlasíte s nimi.

1.7. Co byste ještě ohledně obchodních podmínek měli vědět?

V případě, že je některé ustanovení těchto obchodních podmínek neplatné, neúčinné nebo nepoužitelné (nebo se takovým stane), použije se namísto něj ustanovení, které se mu svým smyslem nejvíce blíží. Tím není dotčena platnost ostatních ustanovení.

Znění obchodních podmínek můžeme měnit či doplňovat. Vaše práva a povinnosti se řídí vždy tím zněním obchodních podmínek, za jehož účinnosti vznikly. Měnit či doplňovat obchodní podmínky lze pouze písemnou formou. Znění těchto obchodních podmínek Vám zašleme spolu s přijetím objednávky z naší strany.

Při uzavírání smlouvy jsou použity prostředky komunikace na dálku (zejména internet). Náklady vzniklé při použití prostředků komunikace na dálku (především náklady na internetové připojení nebo na telefonické hovory) si hradíte sami. Tyto náklady se neliší od běžné sazby.

Nebude-li dohodnuto jinak, veškeré korespondence související se smlouvou mezi námi probíhá v písemné formě, a to buď zasláním e-mailem, doporučeně poštou nebo osobním doručením.

2. SMLOUVA O POSKYTOVÁNÍ SLUŽBY

2.1. Jak uzavíráme smlouvu?

V sekci vzdělávací portál je uvedena prezentace jednotlivých druhů kurzů včetně stručného zaměření kurzu a jeho obsahu. Prezentace kurzů je informativního charakteru a nejedná se o náš návrh na uzavření smlouvy ve smyslu § 1732 odst. 2 občanského zákoníku. Konkrétní nabídka a obsah kurzu jsou sestaveny vždy individuálně na základě komunikace s odběratelem. Pro uzavření smlouvy je nutné, abyste podali objednávku a následně potvrdili tuto objednávku (její rekapitulaci).

2.2. Jak podat objednávku?

Objednávku můžete podat vždy prostřednictvím webového rozhraní (vyplněním formuláře), nebo jiným způsobem, který podle aktuálních informací uvedených na webovém rozhraní umožňujeme.

Objednávka musí obsahovat všechny informace předepsané ve formuláři, zejména přesné označení objednávaného kurzu. Vezměte na vědomí, že Vámi vyplněné údaje mohou spadat do kategorie osobních údajů. Nakládání s osobními údaji je upraveno v Zásadách ochrany osobních údajů.

Před odesláním objednávky prostřednictvím objednávkového formuláře Vám bude sdělena rekapitulace objednávky včetně konečné ceny (obsahující veškeré daně, cla a poplatky). V rámci rekapitulace máte poslední možnost měnit zadané údaje.

Závaznou objednávku podáte stisknutím tlačítka „Závazně potvrdit objednávku s povinností platby “, čímž se zároveň zavazujete uhradit kupní cenu v plné výši. Údaje uvedené v závazné objednávce považujeme za správné a úplné. O jejich změně nás bezodkladně informujte telefonicky či e-mailem.

O obdržení objednávky Vás budeme informovat. Informace (potvrzení) o obdržení objednávky je zasílána automaticky.

Pokud budeme mít pochybnosti o pravosti a vážnosti objednávky, můžeme Vás kontaktovat za účelem jejího ověření. Neověřenou objednávku můžeme odmítnout. Na takovou objednávku se potom hledí, jako by nebyla podána.

2.3. Kdy je smlouva uzavřena?

Smlouva je uzavřena okamžikem, kdy je nám doručeno potvrzení objednávky (rekapitulace) z vaší strany. Pokud by k potvrzení objednávky (rekapitulace) nedošlo, je smlouva uzavřena okamžikem, kdy uhradíte celou cenu nebo se zúčastníte kurzu (podle toho, co nastane dříve).

2.4. Můžete již odeslanou objednávku zrušit nebo změnit?

Objednávku, kterou jsme dosud nepřijali, můžete zrušit či změnit telefonicky nebo e‑mailem.  Všechny námi přijaté objednávky jsou závazné. Pozdější zrušení či změny objednávky jsou možné pouze po dohodě s námi.

2.5. Jak zjistíte, že jsme přijali objednávku a kdy je uzavřena smlouva?

O obdržení objednávky Vás budeme informovat. Informace o obdržení objednávky je přijetí objednávky z naší strany.
Smlouva je uzavřena okamžikem, kdy uhradíte cenu služeb.

2.6. Máte možnost získat smlouvu v textové podobě?

Smlouva není uzavírána písemně s podpisy smluvních stran. Smlouvu tvoří tyto obchodní podmínky, Vaše objednávka a její přijetí z naší strany. Dokumenty tvořící smlouvu Vám budou zaslány e‑mailem nebo na Vaši žádost vytištěny poštou. Při zasílání poštou Vás můžeme požádat o úhradu nákladů s tím spojených.

Dokumenty tvořící smlouvu archivujeme v elektronické podobě. Smlouva není přístupná třetím osobám.

2.7. Co když něčemu ve smlouvě nerozumíte?

V případě dotazu k obchodním podmínkám nebo ke smlouvě nás můžete kontaktovat telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu. Rádi Vám poskytneme veškeré potřebné informace.

2.8. V jakých jazycích lze smlouvu uzavřít?

Smlouvu lze uzavřít v českém jazyce, ledaže se výslovně dohodneme na jiném jazyce.

2.9. Mám možnost získat smlouvu v textové podobě?

Dokumenty tvořící smlouvu Vám budou zaslány e‑mailem nebo na Vaši žádost vytištěny poštou. Při zasílání poštou Vás můžeme požádat o úhradu nákladů s tím spojených.
Dokumenty tvořící smlouvu archivujeme v elektronické podobě. Smlouva není přístupná třetím osobám.

3. CENA

3.1. Může se cena uvedená na webovém rozhraní měnit?

Pokud cena uvedená u služeb na webovém rozhraní nebo v průběhu objednávání již není aktuální, neprodleně Vás na tuto skutečnost upozorníme. Na přijaté objednávky však nemá vliv změna ceny, ke které došlo v mezidobí mezi odesláním objednávky a jejím přijetím z naší strany.

V případě, že na naší straně došlo ke zcela zjevné technické chybě při uvedení ceny služeb na webovém rozhraní nebo v průběhu objednávání, nejsme povinni poskytnout Vám službu za tuto zcela zjevně chybnou cenu pro zdánlivost našeho právního jednání dle § 552 občanského zákoníku, event. pro omyl dle § 571 občanského zákoníku.

3.2. Lze kombinovat slevy z ceny služeb?

Případné slevy z ceny služeb nelze vzájemně kombinovat, ledaže je na webovém rozhraní výslovně uvedeno něco jiného.

4. PLATEBNÍ PODMÍNKY

4.1. Jaké způsoby platby přijímáme?

Cenu můžete uhradit bezhotovostně před konáním kurzu převodem na náš bankovní účet (pokyny vám budou sděleny v rekapitulaci objednávky), popřípadě jiným způsobem, který umožňujeme dle informací na webovém rozhraní nebo na kterém se s vámi dohodneme individuálně. Pokyny k platbě budou obsaženy v e-mailu, který Vám zašleme po zjištění daných informací.

4.2. Kdy nastane splatnost ceny služeb?

Cena je splatná do 10 dnů od přijetí objednávky, cena je uhrazena okamžikem připsání příslušné částky na náš bankovní účet. Pokud neobdržíme cenu v době splatnosti, vyhrazujeme si právo odstoupit od smlouvy.

Upozorňujeme, že pokud zvolíte úhradu platby bezhotovostním převodem a uhradíte platbu dříve, než z naší strany dojde k uzavření smlouvy v souladu s bodem 2.3., jedná se o zálohu na uhrazení ceny služby. V případě, že smlouva bude následně uzavřena, započte se záloha na cenu poskytnuté služby.

4.3. Jak vystavujeme daňový doklad?

Souhlasem s těmito obchodními podmínkami nám udělujete souhlas s vystavením daňového dokladu elektronickou formou.

4.4. V jaké měně můžete platit?

Platba služby je možná v českých korunách (Kč).

5. ZMĚNA A ZRUŠENÍ SMLOUVY

5.1. Souhlasem s těmito obchodními podmínkami berete na vědomí, že v souladu s § 1837 občanského zákoníku nemáte právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu dle § 1829 občanského zákoníku.

5.2. V případě vašeho zájmu o zrušení nebo změnu objednávky či případné přesunutí kurzu na jiný termín nás bezodkladně kontaktujte. Upozorňujeme vás, že na výše uvedené nemáte dle těchto obchodních podmínek ani právních předpisů nárok a provedení uvedených změn je možné pouze po dohodě s námi.

5.3. V případě zrušení objednávky z vaší strany si vyhrazujeme právo požadovat úhradu stornopoplatku ve výši 50 % z ceny kurzu.

5.4. Vyhrazujeme si právo provést nezbytné nutné změny v parametrech kurzu uvedených v objednávce (např. místo konání či osoba lektora). Při provedení změn dle předchozí věty zůstane zachována kvalita i délka poskytované služby. O veškerých změnách vás budeme informovat e-mailem.

5.5. Vyhrazujeme si právo kurz zcela zrušit v případě, že dojde k neočekávané a nepředvídatelné události (náhlé omezení dopravních služeb z důvodu stávky či nepříznivých povětrnostních podmínek, poškození či zničení prostor konání kurzu, onemocnění lektora apod.). Bude-li z důvodu neočekávané a nepředvídatelné události nutné zkrátit dobu trvání kurzu o více než 10 %, máte nárok na vrácení poměrné části ceny.

5.6. V případě nutnosti vrácení poměrné části ceny kurzu vám bude uhrazená cena kurzu nebo její poměrná část vrácena na účet, který nám pro tento účel sdělíte nebo ze kterého jsme platbu přijali, do 14 dnů ode dne zrušení kurzu. Po vzájemné dohodě je možné použít vámi zaplacenou cenu jako zálohu na platbu jiného kurzu.

6. POSKYTNUTÍ SLUŽEB

6.1. Předmět poskytnutí služby

Po vyplnění objednávkového formuláře Vám zašleme potvrzující e-mail. Následně vám zašleme e-mail zaslány přístupové informace ke kurzu (jestliže bude kurz probíhat online), který je předmětem poskytnutí služby, spolu s pokyny k úhradě kurzu.

6.2. Může být služba poskytnuta ve lhůtě pro odstoupení od smlouvy?

Do 14 dnů od uzavření smlouvy máte právo od smlouvy odstoupit (viz článek 8 těchto obchodních podmínek). Během této doby Vám služba poskytnuta nebude, ledaže o to výslovně písemnou formou zažádáte. Udělení souhlasu s poskytnutím služby před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy je možné i zaškrtnutím příslušné možnosti v průběhu vyplňování webového formuláře.

Pokud o dřívější poskytnutí služby, tj. před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, požádáte a služba bude poskytnuta před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, ztrácíte nárok na odstoupení od smlouvy podle článku 8 těchto obchodních podmínek.

6.3. Kdy a jak Vám bude služba poskytnuta?

V případě, že výslovně požádáte o poskytnutí služby před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, začneme Vám poskytovat služby v termínu pro poskytnutí služeb, který jste si zvolili, případně v termínu dle dohody mezi námi.

6.4. Poskytujeme také jiné služby?

Můžeme Vám poskytovat také jiné služby než ty, které jsou výslovně upravené v těchto obchodních podmínkách. Bližší informace ohledně takovýchto služeb budou uvedeny na webovém rozhraní. Podmínky poskytnutí ostatních služeb uvedené v těchto obchodních podmínkách se použijí přiměřeně.

6.5. Společná ustanovení o poskytování služeb

Vyhrazujeme si právo provést nezbytné nutné změny v parametrech služby uvedených na webovém rozhraní, zejména upravit náplň objednané služby. Při provedení změn dle předchozí věty zůstane zachována kvalita poskytované služby.

V případě, že jsou na webovém rozhraní nabízeny další služby zde neuvedené, použijí se přiměřeně ustanovení těchto obchodních podmínek, pokud to povaha takové služby nevylučuje.

7. PODMÍNKY ÚČASTI NA KURZU

7.1. Právo na účast na zakoupeném kurzu můžete volně postoupit na třetí osobu.

7.2. Kurzy se konají v termínech a na místech, na kterých s vámi individuálně dohodneme prostřednictvím e-mailové či telefonické komunikace v průběhu objednávání kurzu, případně v komunikaci následující po uzavření smlouvy. Dle individuální domluvy s vámi může lektor absolvovat kurz ve vámi určených prostorech, nebo můžeme prostory pro absolvování kurzu zajistit my.

7.3. Účastí na kurzu vyjadřujete souhlas s tím, že budete respektovat pravidla uvedená v těchto obchodních podmínkách či na webovém rozhraní a pokyny lektora, budete se řídit jeho instrukcemi a zdržíte se jakéhokoliv jednání, které by mohlo narušit průběh kurzu.

7.4. Každý účastník kurzu je v průběhu kurzu povinen zejména:

  • dodržovat všechny pokyny lektora;
  • nenarušovat průběh kurzu hlukem či jiným nevhodným chováním;
  • nevyrušovat ostatní účastníky (v případě skupinových kurzů);
  • chovat se k lektorovi a ostatním účastníkům v souladu s obecně uznávanými pravidly chování;
  • počínat si za všech okolností tak, aby nedošlo ke vzniku škod na majetku či zdraví lektora či třetích osob;
  • dodržovat bezpečnostní a požární předpisy platné pro budovu, v níž se kurz pořádá (v případě zajištění prostor naší společností);
  • zdržet se používání technických zařízení ke sdílení obsahu kurzu.

7.5. V případě porušení článku 7.3 a 7.4 vám může být odepřeno právo další účasti na kurzu bez nároku na vrácení ceny.

7.6. Pokud prostory pro konání kurzu zajišťujeme my a do těchto prostor vnesete věc, jste povinni odložit ji na místě k tomu určeném (dle našich pokynů). V případě, že dojde ke ztrátě či poškození věci, která nebyla na takovém místě odložena, nejsme odpovědni k náhradě způsobené škody na této věci.

7.7. V průběhu kurzu je bez výslovného souhlasu lektora zakázáno pořizovat jakékoliv zvukové či zvukově obrazové záznamy kurzu. Jakékoliv pořízené záznamy je dále zakázáno jakýmkoliv způsobem šířit, zpřístupňovat či jinak poskytovat třetím osobám, a to úplatně i bezplatně.

7.8. Vyhrazujeme si právo pořizovat obrazové, zvukové i audiovizuální záznamy z kurzu, na nichž může být zachycena podoba a projevy účastníků kurzu. Tyto záznamy jsme oprávněni zveřejňovat pro účely propagace, nabízení a poskytování našich služeb. Účastí na kurzu dáváte vy i případní další účastníci svolení s rozšiřováním své podoby ve smyslu § 85 občanského zákoníku. Svolení je uděleno na dobu neurčitou a je kdykoliv odvolatelné.

7.9. Veškeré informace, včetně informací obsažených v dokumentech, které jsou předmětem kurzů, nebo informace, které v průběhu kurzu získáte od nás nebo od lektora, jsou předmětem ochrany obchodního tajemství dle § 504 občanského zákoníku. Bez našeho předchozího písemného souhlasu nejste oprávněni tyto informace jakýmkoliv způsobem sdělovat třetím osobám a šířit.

7.10. Obsah kurzu a materiály poskytované v rámci kurzu jsou chráněny naším autorským právem, případně autorským právem lektora nebo třetích osob. Materiály jsou určeny pouze pro vaši potřebu. Obsah materiálů nesmíte měnit, kopírovat, rozmnožovat, šířit ani používat k jakémukoli účelu bez našeho souhlasu.

7.11. Při nerespektování autorských práv budeme postupovat v souladu se zákonem č. 121/2000 Sb., autorský zákon, ve znění pozdějších předpisů. Jako držitel autorských práv máme zejména právo domáhat se, aby bylo od zásahů do našich autorských práv upuštěno, a požadovat stažení neoprávněných kopií chráněného obsahu. Dále máme za porušení našeho autorského práva právo požadovat přiměřené zadostiučinění za způsobenou újmu.

7.12. Je-li součástí kurzu certifikát o absolvování, zavazujeme se předat certifikát vám i dalším účastníkům prostřednictvím lektora nebo jiným vhodným způsobem. Podmínkou vydání certifikátu je absolvování celého kurzu. K předání certifikátu dojde ihned po skončení kurzu, nebo bude certifikát dle dohody zaslán elektronickou poštou.

8. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

8.1. Jak můžete od smlouvy odstoupit?

Od smlouvy můžete odstoupit ve lhůtě 14 dnů ode dne uzavření smlouvy. Oznámení o odstoupení od smlouvy doporučujeme zaslat na naši doručovací adresu nebo e-mail. Pro odstoupení od smlouvy lze využít vzorový formulář. Přijetí oznámení Vám bez zbytečného odkladu potvrdíme.

Odstoupení od smlouvy nemusíte nijak zdůvodňovat.

8.2. Jaké má odstoupení od smlouvy důsledky?

Odstoupením od smlouvy se smlouva od počátku ruší a hledí se na ni, jako kdyby nebyla uzavřena. Odstoupením od smlouvy se obsah se přístup k obsahu na členském účtu.

Byl-li společně se službou poskytnut dárek, pozbývá darovací smlouva odstoupením od smlouvy kteroukoliv ze stran účinnosti.

8.3. Máte právo na vrácení peněžních prostředků, které jsme od Vás již přijali?

V případě odstoupení od smlouvy máme povinnost vrátit Vám peněžní prostředky, které jsme od Vás na základě smlouvy přijali. Peníze vám vrátíme do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to (i) stejným způsobem, jakým jsme od Vás peněžní prostředky přijali, nebo (ii) způsobem, jakým budete požadovat.

Vedle výše uvedených způsobů můžeme peníze vždy vrátit i zasláním na Vámi sdělený bankovní účet nebo účet, ze kterého byly prostředky poukázány k úhradě ceny (pokud nám do deseti dnů od odstoupení od smlouvy žádný nesdělíte). Přijetím těchto obchodních podmínek vyslovujete svůj souhlas se zasláním peněžních prostředků dle předchozí věty za podmínky, že Vám tímto způsobem nevzniknou žádné další náklady.

8.4. Kdy nemůžete odstoupit od smlouvy?

V souladu s ustanovením § 1837 občanského zákoníku nelze od smlouvy odstoupit v případě, jestliže služby byly v plném rozsahu poskytnuty, pokud byly splněny s Vaším předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, a o tomto důsledku jste byli informováni.

Pokud vyjádříte výslovný souhlas s dodáním služby před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy (v souladu s článkem 8.3.), nemáte na odstoupení od smlouvy nárok, a to dle ustanovení § 1837 písm. l) občanského zákoníku.

8.5. Kdy můžeme odstoupit od smlouvy my?

Vyhrazujeme si právo odstoupit od smlouvy v následujících případech:

  • technickou chybou byla na webovém rozhraní uvedena zcela zjevně chybná cena služby;
  • službu z objektivních příčin není možné za původních podmínek poskytnout;
  • plnění se stane objektivně nemožným nebo protiprávním;
  • v případech Vašeho podstatného porušení těchto obchodních podmínek, zejména nezaplacením ceny;
  • plnění se stane objektivně nemožným nebo protiprávním.

V případě, že nastala některá z výše uvedených skutečností, budeme Vás o našem odstoupení od smlouvy neprodleně informovat. Odstoupení je vůči Vám účinné okamžikem, kdy je Vám doručeno.

Pokud jste již zcela nebo zčásti uhradili cenu za službu, vrátíme Vám přijatou částku bezhotovostně na účet, který nám pro tento účel sdělíte, nebo ze kterého jste provedli úhradu, a to do pěti dnů od odstoupení od smlouvy.

9. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

9.1. Vaše práva z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925 občanského zákoníku).

9.2. Při uplatňování práv z vadného plnění budeme postupovat v souladu s naším Reklamačním řádem pro reklamaci služeb. Pře odesláním reklamace se s Reklamačním řádem pro reklamaci služeb důkladně seznamte, aby mohla být reklamace vyřízena co nejrychleji a k Vaší spokojenosti.

10. DALŠÍ INFORMACE PRO SPOTŘEBITELE

10.1. Jaká oprávnění máme k výkonu naší činnosti a kdo nás při ní kontroluje?

K poskytování služeb jsme oprávněni na základě živnostenského oprávnění. Naše činnost nepodléhá jinému povolování.
Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Kontrolu dodržování právních předpisů týkajících se ochrany spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce (http://www.coi.cz/). Práva spotřebitelů hájí i jejich zájmová sdružení a jiné subjekty na jejich ochranu.

10.2. Jak vyřizujeme stížnosti?

Případné stížnosti vyřizujeme prostřednictvím našeho kontaktního e-mailu. Stížností se následně budeme zabývat a pokusíme se ji vyřídit bez zbytečného odkladu od jejího obdržení. Dále se můžete obrátit na příslušný živnostenský úřad nebo na Českou obchodní inspekci.

10.3. Jaká máte práva při vzniku spotřebitelského sporu?

Jste-li spotřebitel a vznikne-li mezi námi spor ze smlouvy, který se nám nepodaří vyřešit přímo, máte právo obrátit se s tímto sporem na Českou obchodní inspekci (adresa: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 44, 110 00 Praha 1; webové rozhraní: www.coi.cz, www.adr.coi.cz; elektronický kontakt: adr@coi.cz; telefon: +420 296 366 360) nebo na Sdružení českých spotřebitelů, z. ú. (adresa: Pod Altánem 99/103; 100 00 Praha 10 - Strašnice, webové rozhraní: www.konzument.cz, elektronický kontakt: spotrebitel@regio.cz, telefon: +420 261 263) za účelem mimosoudního řešení spotřebitelského sporu. Toto právo můžete uplatnit nejpozději do 1 roku ode dne, kdy jste u nás poprvé uplatnili právo, které je předmětem tohoto spotřebitelského sporu.

Pro podání stížnosti týkající se služeb, které jste u nás zakoupili, a pro vyhledání subjektu alternativního řešení sporů můžete rovněž využít on-line platformu, která je zřízena Evropskou komisí na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

11. OCHRANA AUTORSKÝCH PRÁV, ODPOVĚDNOST A UŽÍVÁNÍ WEBOVÉHO ROZHRANÍ

11.1. Je obsah webových stránek chráněn autorským právem?

Obsah webových stránek umístěných na webovém rozhraní (texty včetně obchodních podmínek, fotografie, obrázky, loga, programové vybavení a další) je chráněn naším autorským právem nebo právy dalších osob.

Názvy a označení výrobků, zboží, služeb, firem a společností mohou být registrovanými ochrannými známkami příslušných vlastníků. 

11.2. Odpovědnost a užívání webového rozhraní

Neneseme odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do webového rozhraní nebo v důsledku jeho užití v rozporu s jeho určením. Při využívání webového rozhraní nesmíte používat postupy, které by mohly narušit funkci systému nebo nepřiměřeně zatěžovat systém.

Pokud se při užívání webového rozhraní dopustíte jakéhokoliv nezákonného či neetického jednání, jsme oprávněni omezit, pozastavit nebo ukončit váš přístup na webové rozhraní, a to bez jakékoli náhrady. V tomto případě jste dále povinni uhradit nám škodu, která Vaším jednáním dle tohoto odstavce prokazatelně vznikla, a to v plné výši.

Upozorňujeme vás na to, že kliknutím na některé odkazy na webovém rozhraní může dojít k opuštění webového rozhraní a k přesměrování na webové stránky třetích subjektů.

Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 1. 9. 2023